Ο ΣΕΔΚΑ ανοίγει κουβέντα για το κόστος μετακινήσεων – Ποια είναι τα συμπεράσματα

  • By admin
  • July 20, 2022
  • 0

Η Διοίκηση του ΣΕΔΚΑ πρότεινε στην ΕΣΚΑ την καταβολή των εξόδων μετακίνησης πάνω από τα 35 χιλιόμετρα μικτά…

Μια καλή αρχή για την έναρξη των συζητήσεων με τη Διοίκηση της ΕΣΚΑ αποτελεί η πρόταση του ΣΕΔΚΑ για το ευαίσθητο κομμάτι των οδοιπορικών. Παρ’ ότι στις υπόλοιπες ενώσεις Διαιτητές και Κριτές λαμβάνουν οδοιπορικά για αποστάσεις 10 και 15 χιλιομέτρων, η ΕΣΚΑ και η ΕΣΚΑΝΑ δεν το αποδέχονταν. Πέρα, βέβαια, από τις απομακρυσμένες περιοχές, όπως το Λαύριο κ.α.

Ο ΣΕΔΚΑ μιλάει για πρώτη φορά για έξοδα μετακίνησης

Η Διοίκηση του Συνδέσμου Διαιτητών κατέθεσε μια πρόταση για την καταβολή των εξόδων από τις μετακινήσεις, καταβάλλοντας προσπάθεια να γεφυρωθεί το χάσμα. Όπως θα δείτε και στο έγγραφο, έως και 45 χιλιόμετρα (πήγαινε – έλα) οι Διαιτητές δεν λαμβάνουν έξοδα μετακίνησης. Εν ολίγοις, αν ο Ρεφ έχει παιχνίδι στη Νέα Ερυθραία (22.5χιλ. πήγαινε και 22.5 επιστροφή), τότε δεν θα λάβει χρήματα.

Αν, όμως, μετακινηθεί στην Παιανία (συνολικά 64 χιλιόμετρα), τότε θα λάβει 6 ευρώ από τα περίπου 12 που θα δαπανήσει για να φθάσει από την Ομόνοια. Αν, επίσης, κληθεί να ταξιδέψει στο Κορωπί, το οποίο είναι συνολικά 82 χιλιόμετρα, τότε η ομάδα θα καταβάλει 6 ευρώ στον Ρεφ αντί για 15 ευρώ. Αν μετακινηθεί, τώρα, είτε στο Καπανδρίτι, είτε στο Λαγονήσι (συνολικά 70 χιλιόμετρα), τότε θα λάβει το ποσό των 8 ευρώ αντί του πραγματικού που είναι 12 ευρώ.

Αυτό που αξίζει να προσέξουμε στην πρόταση του ΣΕΔΚΑ είναι ότι η χιλιομετρική απόσταση Ομόνοια – Μαρκόπουλο είναι 86 και όχι, 60 όπως αναγράφεται, γεγονός που σημαίνει ότι το πραγματικό κόστος της μετακίνησης είναι 16 ευρώ (αντί για 7).

Το πρόβλημα στις απομακρυσμένες περιοχές της Αττικής

Το πρόβλημα εντοπίζεται στις πιο μακρινές χιλιομετρικές αποστάσεις, όπως στην Κερατέα (100χιλ.), Ωρωπός (112), Ανάβυσσος (122) και Λαύριο (138). Στη μεν πρώτη ο ΣΕΔΚΑ προτείνει την καταβολή των 9 ευρώ (αντί για την πραγματική των 18) και στις δε υπόλοιπες 10. Αντί, βεβαίως, του πραγματικού κόστους που είναι 20, 21 και 25 αντίστοιχα.

Για πρώτη φορά ΔΣ του ΣΕΔΚΑ ανοίγει συζήτηση τόσο για την αύξηση των οδοιπορικών όσο και για τα έξοδα μετακίνησης, κάτι που το προσμετρούμε στα θετικά. Δεν πρέπει, άλλωστε, να λησμονήσουμε ότι η Διοίκηση κινείται αποτελεσματικά και στον τομέα των χορηγιών.  

Δείτε την πρόταση του ΣΕΔΚΑ…

odoiporika
Μοιραστείτε